آلبوم چهره های فانتزی 4 (دختر)
البوم تصاویر عروسکی برای موبایل و کامپیوتر
تصاویر زیبا و جدید
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت14:09---6 مهر 1392
وبلاگ بسیار خوشملی دارید اما من او نارو از وبلاگ شما کپی نکردم پس فکر بد نکنید
پاسخ:دلیلشو برات گفتم


fateme
ساعت12:37---29 شهريور 1392
very nice...................
پاسخ:مممرسی


عسل
ساعت17:23---16 شهريور 1392
سلام عزیزم خیلی قشنگن حرف ندارن هرچی بگم بازم کمه
پاسخ:مممممممممرسی گلم


نگین
ساعت9:35---13 شهريور 1392
خیلی زیباست
پاسخ:مممممممنونم


sahel
ساعت11:46---2 شهريور 1392
salam Aziz delam mak aasheghe saytet hastam yeki az behtarin sayt hast az in aks ha bishtar bezar
پاسخ:حتتتتما .. مررررررررسسسسسسسسسسسسسسسسسی ساحل عزییییزم


reyhane
ساعت15:11---21 مرداد 1392
خیلی خوشمل هستن وبت فوق العاده هست موفق باشی عزیزم
پاسخ:ممممررررسی ریحانه ی گلم . تو هم همیشه موفق باشی .. بوچ بوچ


من وتو
ساعت22:48---20 مرداد 1392
سلام منم ایمیل ندارم نمی تونم ثبت نام کنم میشه راهنمایم کنی به قول کلاه قرمزی لفطا
پاسخ : عجیجم ایمیل ضروریه و نمی تونم کاری کنم .. یه دونه باس کن دیده .. باچه عجیجم ؟؟


استلا
ساعت6:02---14 مرداد 1392
خیلییییییییییییییییییی

نازن

فقط میگم من یکیشون رو خیلی وقت پیش از عکس کاربری یه وب برداشتم.چند تای دیگشون هم به نظرم آشنا اومدن.
پاسخ:متاسفانه فک کنم راست می گی .. اولین بار این تصاویر در وب ما قرار گرفت قبل از ماه رمضان خیلی وبا از وبما کپی کردن و برای همین بود که حتی راست کلیک رو برداشتم اگه آدرسی ازشون پیدا کردی بهم بده باچه ؟!؟!


نازیلا
ساعت18:18---12 مرداد 1392
عااااااااااااااااااااااااااااا اااااالییییییییییییییییییییییی یییی!!!!!:)
پاسخ:مررررسی .. سری جدید در راهه
پاسخ:نازیلا جونم فرقی نمی کنه ایمیل چه کسی رو بزاری .. بووسسسسسس


نازیلا
ساعت18:16---12 مرداد 1392
عااااااااااااااااااااااااااااا اااااالییییییییییییییییییییییی یییی!!!!!
پاسخ:ممررسسیی


melika
ساعت13:47---12 مرداد 1392
ببخشید من ایمیل ندارم برای همین نمی تونم ثبت نام کنم می شه راهنماییم کنی؟
پاسخ:بله عزیزم .. ملیکا جونم لطفا به صورت نظر خصوصی برام یه رمز بفرست تا من بعد از ظهر یه مطلب رمز دار بزنم و توی اون تو رمزتو بنویس و وارد شو .. و من توی اون مطلب برات رمز و نام کاربریتو می زارم تا بتونی به عنوان عضو وارد پروفایلت بشی و وقتی که موفق شدی برام نظر بزار .. باشه؟


اسامه
ساعت19:41---9 مرداد 1392
سلام جیگر وبت مهشره .خیلی از وبت خوشم اومد.در مقایسه با وبای دیگه وبت عالیه.
پاسخ:مرسی جوجو .. مرسی *.. خوشحالم خوشت اومده


farnaz
ساعت17:24---7 مرداد 1392
در مقايسه با وباي ديگه وبت عاليييييه واقعا همه ي عكسا تون قشنگن
پاسخ:مررسسیی عزیزم


aram
ساعت14:02---7 مرداد 1392
چرارو صفحه کامپیوتر متحرک نیستن؟
پاسخ: نمی دونم ! شاید تنظیمات خاصی داره .!!


aram
ساعت13:56---7 مرداد 1392
سلام خوش اومدم میخواستم ببینم عکساروصفحه کامپیوترم متحرکن؟
پاسخ:سلام .. خوش اومدی .. فکر نمی کنم .. تا حالا امتحان نکردم


melika11
ساعت13:15---7 مرداد 1392
عااااااااالی
پاسخ:ممممررسسییی


One Less Lonely Girl
ساعت2:30---3 مرداد 1392
سلام.خوبی؟دو تا سوال داشتم:چطوری عکس ها رو بردارم؟و کی کلیک راست رو فعالش میکنی؟ضمنا وبت خیلی قشنگه.ممنون.منتظر جوابم عزیزم.موفق باشی.
پاسخ: پاسخ:شاید اواخر این هفته .. کدوم عکس ها رو می خوای ؟؟ اگه کمن برات میل می کنم ..


الهام
ساعت9:32---1 مرداد 1392
چه جوری عکس بردارم؟؟؟؟
پاسخ:در حال حاظر راست کلیک برای مدتی غیر فعاله


pardis
ساعت11:59---29 تير 1392
سلام دوست جون جونیم خوفی ؟

وبمو ف.ی.ل.ت.ر کردن آدرسشو به این تغییر دادم :http://pardis-shokolati.blogfa.com

راستی یه وبه دیگه زدم ولی هنوز شروع به کار نکردم دارم تکمیلش میکنم

وقتی کردم آدرسشو بهت میدم تا بیای ببینی
پاسخ:حتما .. باشه عزیزم


نکار
ساعت23:43---28 تير 1392
خیلی زیباست





پاسخ:مممررسسیی


نکار
ساعت23:42---28 تير 1392
خیلی زیباست




پاسخ:مممررسسی


SADAF
ساعت16:20---27 تير 1392
PAS CHERA SAVE NEMISHAN?
پاسخ:چون راست کلیک برای مدتی غیر فعال بود


روژان
ساعت13:29---27 تير 1392
با سلام

لطفاً چهره ی فانتزی جدید برایم ارسال کنید
پاسخ:عزیزم امکان ارسالشون نیست مگر اینکه توی وب ببینیشون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, :: 16:23 :: نويسنده : عروسک و ملوسک

درباره وبلاگ

سلام دوستان ... از همه ی صفحات وبلاگ بازدید کنید و یا اگر دنبال تصویر خاصی هستید به قسمت موضوعات برید ... در صورت تمایل نظراتتونو اعلام کنید ............ ایمیل وبلاگ :albumdoll@yahoo.com
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 1316
بازدید کل : 842890
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 2088
تعداد آنلاین : 1

......بنر وبلاگ ما ........

albumdoll.loxblog.com ...تصاویر فانتزی و جدید

...... بنر وبلاگ شما ......

¢lï¢k

http://mahdyeh1378.mihanblog.com